מדיניות פרטיות \ תנאי שימוש

אני עידן בר-נס, עוסק פטור במדינת ישראל, ומפעיל בלוג זה לצורך פרסום מידע כללי בלבד. אני מכבד את פרטיותך, ולכן יצרתי דף זה, המשלב מדיניות פרטיות ותנאי שימוש.

המסמך נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא פונה לנשים ולגברים כאחד.

מי אני?

אני, עידן בר-נס, הגורם המפעיל את האתר. מטרת הבלוג היא לספק מידע כללי, טיפים והמלצות בלבד. חשוב לציין כי אין לי אחריות על כל התקשרות עם ספקים או מפרסמים דרך המלצות שנמצאות באתר. אין לי גישה למאגרי מידע, אינני שומר נתונים, וכל המידע שאני מספק באתר הוא לצרכים כלליים בלבד.

תנאי שימוש כלליים

יש לציין שכל פוסט, מאמר או דף שמופיע באתר עשוי לכלול המלצות על בעלי מקצוע שונים ("ספקים", "קישורים יוצאים", "גורמים שונים" או כל "המלצה") אשר מהוות המלצות בלבד. המידע והתכנים באתר אינם מהווים ייעוץ או חוות דעת מקצועית, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ מקצועי. השימוש במידע שבאתר הוא באחריותך בלבד.

כל התקשרות עם ספקים שהומלצו במאמרים או בדפים באתר היא באחריותם בלבד, ואין לי כל אחריות כלפי השירות שקיבלתם.

האם אתה חייב לספק לנו מידע?

אין חובה לספק מידע באתר זה, מאחר ואני אינני אוסף או שומר נתונים. המידע שמופיע באתר הוא לצורכי מידע בלבד.

מידע אישי

אני, עידן בר-נס, אינני שומר מידע אישי כלשהו באתר. כל המידע שמסופק באתר הוא לצורכי מידע כללי, ואין לי גישה למאגרי מידע או איסוף נתונים כלשהו.

כיצד אנחנו משתמשים במידע?

אין שימוש במידע אישי באתר זה, מאחר ואין לי גישה למידע אישי ואין איסוף נתונים. האתר משמש כבלוג למידע כללי בלבד.

מידע הנאסף על ידי צדדים שלישיים

האתר עושה שימוש ב-Google Analytics ובחברת האחסון שבאמצעותה האתר מתארח לצורך ניתוח נתוני גלישה וסטטיסטיקות כלליות. מידע זה עשוי לכלול נתונים כמו כתובת ה-IP שלך, סוג הדפדפן, עמודים נצפים ומשך זמן הביקור. המידע שנאסף מועבר ונשמר על ידי צדדים שלישיים אלה בהתאם למדיניות הפרטיות שלהם. אני ממליץ לעיין במדיניות הפרטיות של Google Analytics מנת להבין כיצד הם משתמשים ושומרים על המידע הזה.

זכויות המשתמשים (Data Subject Rights)

מאחר ואין איסוף או שמירת נתונים באתר זה, אין צורך בזכויות הנוגעות לגישה, תיקון, מחיקה, או כל זכות אחרת הנוגעת למידע אישי.

כיצד אנחנו יכולים לצור איתך קשר?

במקרה של שאלות כלליות לגבי הבלוג, ניתן ליצור קשר בכתובת המייל semproz@aol.com. אין אפשרות לקבל מידע אישי מאחר ואין שמירת נתונים באתר.

כיצד אנחנו מדווחים על אירועי אבטחה?

אין שמירת נתונים באתר זה ולכן אין צורך בדיווח על אירועי אבטחה הקשורים למידע אישי. האתר מתפקד כבלוג מידע כללי בלבד.

מיהו קצין הפרטיות שלנו, וכיצד תוכל לצור עמו קשר?

אני, עידן בר-נס, משמש כקצין הפרטיות. תוכל לצור איתי קשר באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת semproz@aol.com, אך חשוב לציין שאין שמירת נתונים או מאגרי מידע באתר.

האם אנחנו משתמשים בעוגיות?

האתר עשוי להשתמש בעוגיות לצורך שיפור חוויית המשתמש, אך לא לשם שמירת מידע אישי כלשהו. ניתן לנטרל עוגיות דרך הגדרות הדפדפן שלך, אך שים לב שהדבר עשוי להשפיע על חווית השימוש באתר.

תאריך עדכון דף זה: 25/12/2023

דילוג לתוכן